Fototriss

Tack alla som kommenterat mina bilder. Detta med Fototriss är skitkul. Inte bara att få kommentarer utan att se hur andra tänker. Jag har tittat runt på väldigt många bloggar, inte alla för gu´ så många som är med. Det trodde jag inte men det gör det hela så mycket roligare.
En del av er som kommenterat undrar hur jag fotat. Jag vet inte riktigt om jag ska avslöja det. Något hemligt måste man ha i livet.
Men idag hände något rkitigt kul. Jag har kommit med i finalen. Något jag inte trodde eller ens hade tanken på att jag skulle vara med i. Men det gör allt så mycket roligare.

Så snälla rösta! :D




Kommentarer
Postat av: Annie

Grattis!! :D Håller tummarna för dig!

2011-12-07 @ 12:52:47
URL: http://selain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0