50-öringar

Ibland vet jag inte varifrån jag får alla mina ideer, men helt plötsligt så poppar dem bara upp. På nått vis kom jag ihåg mina 50-öringar när jag kollade igenom vackans fototriss-bilder. Jag blev så tvungen att sluta upp med det jag gjorde för att testa min idé. Oj va kul det var! Det trodde jag inte då jag inte gillar att fota inomhus och jag trodde inte motivet skulle vara så kul att fota. Men ju mer jag fotade desto fler ideer dök upp om hur jag skulle fota mina 50-öringa. I slutet testade jag också att fota mina polkagriskarameller, men det var inte like kul.

Så här blev resultatet:

















Nu när jag la upp bilderna så kom jag på en till idé som jag måste prova! En riktigt kreativ kväll blev det. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Eva

Så snygga foton det blev av din idé! Härligt när inspirationen "slår till"! Gillar den allra första, lite mildare, bilden!

2012-02-19 @ 00:29:48
URL: http://provtyckningar.blogspot.com/
Postat av: Beate

WOW!!! Ingen triss precis men vilka underbara bilder du fick till. Dreglar....

2012-02-19 @ 00:39:01
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Annie

Tyckte de blec coola bilder, särskillt med den blanka ytan under! :-)



Bilden med trappan tog jag på Antikrundan i Kalmar när Lady och Siri var med :-)

2012-02-19 @ 08:19:38
URL: http://selain.blogg.se/
Postat av: Pumita

Wow, supersnygga bilder! Gillar ditt kreativa bidrag, jättemycket!

Postat av: Halloj världen! /Inger

Kul! Fina bilder. Visst är det härligt när man drabbas av sånt där flyt i fotograferandet?

2012-02-20 @ 18:36:38
URL: http://hallojvarlden.wordpress.com/
Postat av: IsaMarie - Fotografi

Tack för dina kommentarer! Blev verkligen glad av att läsa dem:D Och tack för kritiken med, kul att höra den:)



Tror med att det är svårt att få en wow-känsla utan att redigera bilderna lite.. Därför jag tycker att det är så synd att jag inte kan det bättre än vad jag gör. Men samtidigt är det bra, tex som du. Det krävs att bilderna blir bra direkt i kameran ist, finns ingen backup att ta till om de inte är helt ok.. Tror man lär sig mkt mer på det:)



Hmm.. Finns ett annat redigeringsprogram som man kan ladda ner här på nätet som dessutom är gratis. Det ska vara rätt bra har jag hört. Kan bara inte komma på vad det heter:S



Tyckte att bilderna blev snygga! Haha, det är roligare än vad man tror att fota döda saker:P

2012-02-21 @ 22:09:45
URL: http://isamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0