Förföljd

Igår blev jag förföljd när jag skulle till min häst. Det var inte kul. Först började dem lite försiktigt och kom och hälsade. Men sen ville dem inte gå, gick jag så följde dem efter. Vad jag än sa så hjälpte inget. De började slita i jackan så jag nästan föll, för starka var dem. Sen tog dem tag i kamera remmen och började slita. Jag blev ju livrädd att det skulle dra med sig kameran och att den skulle gå sönder.

Sen gick jag till min häst Donna och dem var fortfarande efter mig. Sen kom en till större och gjorde dem sällskap så jag kände mig lite trängd. Man vet ju aldrig om dem får för sig att börja sparka en. Men jag tog tag i Donna och vi gick ut ur hagen. ÄNTLIGEN slutade dem förja efter

Mina förföljare var två urgulliga och mycket nyfikna föl ;D









Det tredje fölet var inte så intresserad av mig utan låg kvar och vilade.


Kommentarer
Postat av: Annie

Mycket NÄRGÅNGNA föl! ;-)

2012-02-06 @ 20:46:59
URL: http://selain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0