En idé

Igår när jag vaknade tänkte jag "vad fan ska jag göra idag?" svaret blev att jag hade absolut inget att göra förutom ut med hunden och till stallt. Visst är det kul men att gå samma runda varje dag är inte särsklit insperarande. Någon bra insperation till ridningen hade jag inte heller och ofta när jag är på sånt humör rider jag ut eller rider jag inte alls. Vilket är tråkigt.
Men så slog det mig, jag ska ha stadsträning med Nuka. Jag har tänlt göra det flera gånger med aldrig blitt av. Så efter frukosten tog Nuka och jag bussen till Jönköping. Sen var jag väldigt sur över att det gick så dåligt i tisdas på hoppningen, så då kom jag på en hoppövning som jag och Donna skulle köra.
Så min själva idé är att dela med alla mina övningar. Varje dag blir det en ny för hundar och dem dagar jag har stallet så blir det ridövningar. Kankse nån av er får nytta eller insperation av dessa? Men mest gör jag det för att få lite pli på mig själv, Nuka behöver tränas i allt som finns och ridningen går så mycket bättre om man planaerar den.

Nu ska vi snart ut på promenad i jakt på 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0